Week 2, Dag 2! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Week 2, Dag 2! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Week 2, Dag 2!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

18 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Ja.. het gaat tot nu toe eigenlijk allemaal al weer vrij snel.. De werkdagen lijken zo kort, maar zijn eigenlijk nog best lang.. Maarja, dat telt mooi op bij de urenregistratie!

Vandaag kwamen we weer binnen om 08:30 om vervolgens weer alle mailtjes de deur uit te doen over het feit dat de ladingen zijn verscheept. Hierna weer alle facturen opgemaakt en de nodige orders voor morgen en overmorgen in het systeem gezet.

Nadat dat klaar was kreeg ik ook opeens alle orders voor de Importen binnen. Dit mag ik vanaf voortaan ook zonder begeleiding gaan doen en voorzien van een vrachtprijs en factuur.

Gedurende de dag had mijn stagebegeleider een mail uit gedaan over wie er van de collega's zin had om vrijdag avond uit te gaan eten en daarna gezellig de pub in te duiken, dit aangezien ik hier net ben komen werken en ze me graag een welkom ''thuis'' gevoel willen geven. Daarover dus nog meer later!

Ook was het weer een dag dat er de nodige aantallen boekingen moesten worden gedaan bij ferry's en de nodige logistieke routes moesten worden uitgestippeld.

Na dit gedaan te hebben was het helaas al weer 17:30, dus tijd om naar huis te gaan. Deze avond heerlijk wat rijst gekookt met kip en groente en nu lekker een filmpje aan het kijken na een harde werkdag.

Iedereen nog een fijne avond, alvast welterusten en tot morgen!

• 18 Februari 2014 - 23:36

Tante Mellie:

He Lekker Ding

Ik denk die jongen zit daar in de weekenden maar eenzaam te wezen. Maar je gaat maar drinken en uit eten daar heb ik nog niet eens tijd voor. HAHA
    Nee hoor ga lekker door zo zou ik zeggen.

Heb je al gehoord dat jou moeder ook al goed bezig was vandaag?
    Vast wel.

Donderdag komen ome Joop en Helga op bezoek lekker gezellie.

Youpie Welterusten
    XXX

• 19 Februari 2014 - 07:21

Pap:

Hoi Youri,

Dat klinkt weer gezellig over aanstaande vrijdag, lekker uit eten en een pint drinken met de collega's.

Verder is het goed te horen dat ze bij Mammoet al zoveel vertrouwen in jou hebben en dat je dus al zoveel werkzaamheden zelfstandig mag uitvoeren dit is natuurlijk ook een verdienste van jou zelf.

Wat kan een vader toch trots zijn, een zoon die het prima doet op zijn stage in Engeland, een vrouw die gisteren geslaagd is voor haar opleiding als casemanager, een dochter die de afgelopen 2 weken voor haar proefwerken en sos alleen maar voldoendes heeft gehaald en de kleinste zoon die afgelopen zondag in de voorwedstrijd bij het eerste van Madese Boys een voortreffelijke wedstrijd heeft gekiept.
    Helaas wel met 6-0 verloren maar ja als Bjorn niet met gevaar voor eigen leven zich meerder malen voor de bal had gegooid had het wel 15-0 kunnen worden.

Al bij al Youri, jou vader heeft weer niets te klagen, ga zo door en aan iedereen de groeten in Runcorn en bij Mammoet.

Groetjess,

Pap.

• 19 Februari 2014 - 10:16

Opa En Oma Van Der Poel:

Beste Youri wat zijn we trots op jou dat het allemaal zo goed gaat en dat ze zoveel vertrouwen in jou hebben het is fijn dat je zulke goede collega''s hebt die je zo opvangen, weer een fijne dag.