Week 2, Dag 3! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Week 2, Dag 3! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Week 2, Dag 3!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

19 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Ja.. alweer een nieuwe dag is verstreken! En wat was het druk vandaag op het kantoor!

Toen we binnen kwamen was het al meteen volle bak er tegen aan, 47 onbeantwoorde mailtjes en nog een hele stapel met orders te doorzoeken om te kijken of alles wel was verscheept gisterenavond.

Nadat ik alle mailtjes had beantwoord, waar ik bijna een uur over heb gedaan, ben ik begonnen met het kijken of alles gisterenavond daadwerkelijk was verscheept en vandaag dus ook aan zou komen bij de klanten.

Nadat ik dit had gecheckt weer een gelijksoortig aantal e-mailtjes verstuurd over het feit dat ze zich geen zorgen hoefde te maken en dat alles gewoon was verscheept! Altijd fijn, want anders zaten we daar vanavond weer mee!

Nadat ik hiermee klaar was heb ik van alle orders van gisterenavond een factuur opgesteld en verstuurd naar onze Accountants en Vertegenwoordigers.

Toen ik hiermee klaar was heb ik de nodige orders voor deze avond in geslagen en een start gemaakt voor de orders van morgen, omdat het vandaag en morgen toch echt wel de drukste dagen van de week worden/zijn.

Na alle orders ingetikt te hebben, heb ik meteen gekeken welke laadadressen bij elkaar lagen en of ze naar dezelfde landen toe moesten als los adres. Na dit gedaan te hebben de route bepaald, de transportbedrijven met bijbehorende chauffeurs erbij geroepen, een lege trailers op het terrein uit het systeem gepikt en daarna het Warehouse gebeld om te zeggen wat er geladen moest worden voor die avond en wanneer de chauffeurs de trailers op zou komen halen.

Na dit gedaan te hebben alle documenten en papieren uitgeprint en nodig gekopieerd voor de chauffeurs om mee te nemen en de dag was toen al weer om!

Tussendoor de nodige chauffeurs nog aan het loket gehad van Romeins/Bulgaarse afkomst, waardoor je toch wel tot de conclusie komt dat je Engels dus echt nog wel erger kan.. Maarja! Aardige mensen verder!

Tussen alle zaken door natuurlijk nog naar de Vrouwen 5000 meter live gekeken op de site van de Olympische Spelen, jammer dat we geen goud hebben, maarja.. Sablikova is nu eenmaal een goede schaatster op die afstand en met Zilver en Brons is ook helemaal niks mis!

Toen de klok alweer 17:30 tikt naar huis gegaan, hier lekker wat gegeten onder het genot van Olympische Spelen en the Big Bang Theorie, want meer boeiends is er niet op de Britse zenders..

Na het eten nog even in bad geweest en zodadelijk even skypen met het huisfront. Al met al een geslaagde dag.. Vrijdag gaan we met dusverre met 11 personen van het kantoor uit eten en daarna de Pub in en misschien ga ik volgende week met een collega naar een Rugby Wedstrijd kijken, maar dat moest nog liggen aan het feit of hij kaartjes kon regelen!

Iedereen nog een fijne avond, alvast welterusten en tot morgen!

Houdoe!


  • 20 Februari 2014 - 08:23

    Pap:

    Goedemorgen Youri,

    Zoals jij al aangegeven hebt gisteravond geskypt en even lekker bijgekletst.
    Vandaag hier bij Witcom weer een drukke dag voor de boeg, dus ik hoef mij weer niet te vervelen.
    Hopelijk kan je collega aaan kaartjes komen voor de rugby wedstrijd volgende week heb je dat ook weer eens meegemaakt.
    Werk ze vandaag en dat het weer een productieve en leerzame dag mag worden.

    We keep in touch,

    Pap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 15770

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: