Alweer bijna een week voorbij! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Alweer bijna een week voorbij! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Alweer bijna een week voorbij!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

02 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Nog een paar uurtjes en dan kan ik weer zeggen dat ik weekend heb, en een lang weekend! Maandag Early May Bank Holiday! Altijd fijn!

Deze week was weer een week vol met gelukkig drukke dagen en genoeg te doen! Binnenkort mag ik ook mee gaan lopen met onze Commerciele afdeling en de nodige bezoekjes gaan doen met onze Bill en/of Alan!

Altijd fijn om ook in het hoekje te mogen kijken waar ik later echt graag heen wil en in wil uitgroeien binnen het logistieke wereldje!

Verder gebeurt er eigenlijk vrij weinig thuis en/of op het werk wat spannend genoeg is om te delen! Buiten het feit dat mijn bezoekje aan Nederland al dichtbij komt met nog maar 13 dagen om af te tellen!

Na deze vakantie nog maar 3 weken arbeiten en dan ben ik over mijn uren! Wat gaat het allemaal al snel.. zonder dat je het door hebt heb je 5/6 maanden in Engeland gezeten en een ware transformatie ondergaan.

Ik kijk in iedersgeval uit naar mijn vakantie en natuurlijk ook mijn definitieve thuiskomst! Die zomervakantie kan niet vroeg genoeg beginnen!

Voor nu nog even door werken, een rustig weekendje voor de boeg en daarna nog maar een paar dagen de schouders eronder en ik ben weer even thuis! Hatsjikidee!

Iedereen nog een fijne dag en tot snel!

Houdoe!

  • 02 Mei 2014 - 18:39

    Martine:

    Looking forward to see U again!!! <3

  • 02 Mei 2014 - 18:44

    Opa En Oma V.d.poel:

    BesteYouri.

    Fijn dat het deze week alweer druk is geest, dan gaat de tijd ook sneller. en nog 14 daagjes en je bent weer thuis, fijn dat je ook nog de commercele kant van het bedrijf mag mee maken, dat is niet verkeerd
    want hoort straks ook bij je werk, fijn weer wat van je gehoort te hebben nog een fijn weekeind, en tot
    weder horen

    vele groetjes

    oma en opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 15754

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: