Week 2, Dag 1! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Week 2, Dag 1! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Week 2, Dag 1!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

17 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Ja.. Alweer week 2 van het grote avontuur.. Na toch een redelijk goed weekend weer goed kunnen beginnen.

Weer begonnen met het versturen van mailtjes naar de personen die Vrijdag alles hadden laten verschepen om te confirmeren dat alles ook daadwerkelijk was verscheept en vandaag of morgen binnen zou moeten komen.

Na dit gedaan te hebben moest ik van deze orders ook de factuur op maken en daarna beginnen aan de orders van morgen.. Ook die van overmorgen heb ik al gedaan.. Daarom mocht ik als nieuwigheid beginnen met het berekenen van de vrachtprijs. Dit moet je doen aan de hand van de verschillende landencodes, postcodes en de verhoudingen die daarin de plaats staan.

Na dit uitgelegd te hebben gekregen moest ik een ''testje'' ondergaan om te kijken of ik het zou kunnen uitvoeren zonder dat iemand het constant hoeft te checken.. En ja.. 0 fouten uit 55 simulatie voorbeelden.. Altijd fijn!

Na dit gedaan te hebben en alle vrachtprijzen juist te hebben ingevoerd in het systeem voor de orders van morgen en overmorgen was het helaas al weer tijd.. Maar! Er was nog een verassing... Mijn TV stond klaar in de loods en nog een pakketje met ''voorraad''.

Toen ik thuis kwam eerst wat gegeten met alle huisgenoten die dit keer ook is allemaal thuis waren op hetzelfde moment.. altijd gezellig! Daarna even in de douche gesprongen en daarna begonnen met het prutsen aan mijn televisie.

Na een tijdje prutsen was het me al wel gelukt om de playstation en alles erop aan te sluiten, maarja.. nu de programma's nog, want dat lukte niet helemaal! Maar daar heb ik huisgenoten voor dus dat komt goed!

In de doos zaten ook nog wat kaarten van familie en vrienden + een geweldige Valentijns tekening van het kleine broertje! En natuurlijk wil ik jouw valentijn zijn Björn!

Maar, zo dus nog even playstationen of op Netflix wat films kijken aangezien me ook dat was gelukt te installeren op mijn playstation... en dat met 2 linker handen!

Iedereen nog een fijne avond en tot morgen!

  • 17 Februari 2014 - 21:24

    Caroline:

    Dat is nog eens lief van je broertje zeg een Valentijnkaart!!

    Werkt je TV nu al....?
    Dan gaat de tijd lekker snel....:-)

    Groetekes en suc 6 uit de MAY

    Caroline. :-)

  • 17 Februari 2014 - 21:27

    Youri Van Der Poel:

    Jaa.. dat is zeker lief!

    De TV en Playstation werken.. alleen de zenders nog niet! Maarja.. dat komt allemaal wel.. ben hier gelukkig nog 5 maanden!

    Groetjes terug en hartstikke bedankt!

  • 17 Februari 2014 - 22:45

    Tante Mellie:

    He Lekker Ding,

    Nou weer alles foutloos is het nog een uitdaging?
    Voordat je het weet heb jij het daar overgenomen. HAHA

    Hoe zo twee linkerhanden jij bent toch een zoon van jouw vader?
    FF you tube of een collega van jouw vader bellen. ( net als de wasmachine haha)

    Moppie Luf Ya
    Ik ga slapen
    XXX

  • 18 Februari 2014 - 07:17

    Pap:

    Hallo Techneut,

    Jij bent echt goed bezig als jij straks eenmaal weer thuis bent hoef ik mooi niets meer te doen want dan kan jij alle klusjes doen thuis, kan ik mooi gaan vissen!!!
    In ieder geval fijn dat je tv werkt en je playstation, als Michael en Garry nu inderdaad even zorgen dat de zenders er ook op staan is het weer helemaal voor elkaar.
    Ook goed te horen dat je weer wat bijgeleerd hebt gisteren en dat dit ook allemaal weer goed is gegaan.

    keep up the good work.

    With kind regards,

    Pap.

  • 18 Februari 2014 - 09:39

    Oma En Opa Van Der Poel:

    Hallo youri.

    fijn dat alles is geregeld nu heb je in je vrije tijd meer te doen en gaat de tijd wat vlugger
    je raakt al goed in geburgerd nog een paar weken en je bent volledig wernemer bij de fa.
    straks laten ze niet meer gaan. veel liefs van oma en opa.


    Groetjes


  • 18 Februari 2014 - 10:34

    Laaf:

    Je bent echt goed bezig daar in de UK.
    Het lijkt wel wel ontwikkelingshulp wat je daar aan het uitvoeren bent.
    Ze zijn daar wel heel happy met die Nederlander.

    Het komt toch uit wat wij hier intern over die eilandbewoners zeggen.

    O, Maar niets ten nadele van Mammoet, want die regelen het wel heel netjes voor hun stagiair.
    Goede begeleiding, keurige behandeling.

    Pluim voor Mammoet.

    Youri, veel succes met de ontwikkelingshulp

  • 18 Februari 2014 - 21:41

    Stoop:

    Hoi Yourihier een berichtje uit de madese may,alles goed?het zal best een beetje moeilijk zijn maar ik weet zeker dat het
    je lukt,hoi je taai!!

    Groetjes en tot gauw,ik hoop dat het gelukt is ik ben niet zo bijdehand met deze techiek

    N Stoop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 15770

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: