Week 4, dag 2! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Week 4, dag 2! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Week 4, dag 2!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

04 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

En toen was het al weer Dinsdag! Ja.. wat gaat het snel.

Vandaag weer vroeg uit de veren gemoeten om weer lekker naar het werk te gaan. Om half 9 stapten we binnen om vervolgens weer alle mails te lezen en te beantwoorden.. Daarna de facturen opgemaakt en weer een start gemaakt aan alle rituelen voor morgen.

Nadat ik daarmee klaar was, was het nog maar 14:00. Daarom besloot ik om maar wat te gaan doen aan mijn stageopdracht.. altijd fijn!
Maarja, ik heb zoveel tijd gehad dat ik aan de meeste al wel ben begonnen, ook altijd fijn! Scheelt weer werk!

Vandaag heb ik ook te horen gekregen dat volgende week Dinsdag een paar collega's vanuit Rotterdam overkomen voor enkele dagen. Daarom gaan we dinsdagavond met zijn alleen naar de pub om wat te eten, te drinken en wat te biljarten, darten en voetbal te kijken.

Net gegeten, zo nog even skypen met het thuisfront, nog even in bad en dan nog wat Castle kijken met een lekker afsluiting... naar bed!

Helaas ben ik al heel de week alleen thuis, dus veel te doen is er niet. Maarja.. dat komt nog wel goed!

Iedereen nog een fijne avond, heerlijk carnavallen op de laatste avond en alvast welterusten!

Houdoe!

  • 05 Maart 2014 - 17:19

    Tante Mellie:

    Ha Scheet

    Kwam jouw broertje net tegen en hij zei dat het al weer stukken beter met jou gaat.
    Ziek zijn is al niks maar om ziek te zijn in je uppie al helemaal niet.

    Nou de wasmachine is al weer overuren aan het maken hier in Made altijd jammer zo`n naleep van de Carnaval maar voor een goed doel. HAHA
    Jammer dat je er gisteren niet bij was in Venlo heerlijk zomer weer voor mij mag dat voor volgend jaar ook weer zo zijn.
    Doen we het lekker over.

    Na het verlaten van het hotel nog FF naar Gerrie en Ankie geweest en daarna naar huis.
    Karim is zijn verjaardags kado`s in de tuin aan het zetten mooi tuin verlichting en ik ben de zooi aan het opruimen. Probeer ik tenminsten.
    Maar ik dacht eerst even hallo zeggen tegen onze Youri.

    Morgen twee dagen werken en dan weer weekend. Kan erger!
    Schatje werk ze XXX
    Luf Ya
    Karim&Mel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 15834

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: