Begin week 4! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Begin week 4! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Begin week 4!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

03 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Wat gaat het allemaal snel! Alweer 4 weken hier in Engeland.. Wat een raar gevoel en zeker als je kijkt dat het nog 10 weken duurt voordat ik mijn eerste break krijg. Wat een leventje!

Ja.. veel missen doe ik zeker. Natuurlijk ook op emotioneel gebied, maar nu heb ik het even over verjaardagen, feestjes, carnaval en natuurlijk de Boérebroélof. Helaas. Maarja, volgend jaar weer een jaar! Want zoals ze in Limburg zeggen, ich bliév thoés.

Volgend jaar zeggen we weer: Zoëlang as ik mich thoésveul
hoof ik neet nao hoés te gaon!

Maar.. vandaag helaas weer vroeg op.. om 08:10 stond Michael alweer klaar om me op te halen en richting het werk te gaan. Aangezien het vrijdag zo verschrikkelijk druk was en we een record hebben behaald, moest ik vandaag wel erg veel mails uitdoen en veel facturen opmaken, waardoor het toen ik klaar was alweer bijna half 2 was.

Daarna nog even de routes klaargelegd en aan de trailers gekoppeld met een chauffeur erbij en toen was de dag al weer om. Zo dadelijk heerlijk in bad onder het genot van wat heerlijke vasteloavends muziek.. want ja.. opa was al boos dat ik de cd was vergeten, maar! Youtube is een hele uitkomst!

Iedereen nog een fijne avond, alvast welterusten en tot morgen!

Houdoe!

  • 04 Maart 2014 - 08:31

    Sylvia Torremans:

    Hoi Youri,

    Het is nu vast niet zo leuk dat iedereen aan het feesten is en jij aan het werk. Maar je bent niet alleen. Ik moet ook gewoon werken. Snik.

    Hou vol. Morgen, uiterlijk overmorgen, moet iedereen weer gewoon asn de bak.

    Groetjes

  • 04 Maart 2014 - 09:29

    Youri Van Der Poel:

    Hee Syl!

    Het is inderdaad verschrikkelijk om al die foto's voorbij te zien komen, maar volgend jaar zijn we hopelijk gewoon van de partij!

    Nou, ook jij werkse dan! En inderdaad, binnenkort moet iedereen weer aan de bak!

  • 04 Maart 2014 - 09:39

    Pap:

    Hoi Youri,

    Ja je moet nu wel het één en het ander missen, maar de ervaring die je nu opdoet met deze buitenlandstage heb je straks mooi in de pocket en nemen ze jou niet meer af.
    Je moet maar zo denken, volgend jaar is het weer gewoon Carnaval en dan halen we de boel gewoon met zijn allen in wat jij nu misloopt.

    Wat ik wel jammer vind is dat je naar mijns inziens te veel naar het Limburgse Carnaval toe trekt, dat ga je je vader toch niet aandoen?? je weet dat ik niets tegen Limburg heb maar ik ben natuurlijk altijd nog lid van de P.O.L. commissie!

    Je begint nu al Limburgs te schrijven!!! Kan toch niet zo zijn dat ik straks een halve Britt thuis krijg die ook nog Limburgs lult?? Ha ha.

    Werk ze weer vandaag en denk maar zo, woensdag zijn wij ook allemaal weer de pineut.

    Keep up the good work en zoals de Engelse zeggen,

    Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is a mystery

    With kind regards,

    Pap


  • 06 Maart 2014 - 19:58

    Anneke:

    Is dat nou mijn neefje die zo in het Engels schrijft. Blijft verrassen die man....

  • 06 Maart 2014 - 20:37

    Pascha :

    Liep een paar berichtjes achter ,heb even bij gelezen .dit jaar zijn we beetje solidair geweest met jou .zijn vanaf maandag ook niet meer gegaan .leuk om jou zo te volgen .groetjes uit made van Pascha en john

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 15833

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: