Weer een Weekend achter de rug! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Weer een Weekend achter de rug! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Weer een Weekend achter de rug!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

30 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn


Alweer een weekend achter de rug, wat gaat het allemaal snel! Helaas hebben we op de dagen na de 2de aflevering van CSI Mammoet Ferry niks meer vernomen van onze trailer of daders. En natuurlijk zullen wij de trailer niet vol aantreffen, mochten we ze vinden.. Maarja.. hoeveel rode trailer met Mammoet Ferry Transport rijden er nu rond?

Vrijdagavond heb ik het rustig aan gedaan en lekker gekeken naar een filmpje. Zaterdag ben ik begonnen met boodschappen doen, wat ik helaas in 2x moet doen omdat het anders niet mee te dragen is die 40 min. heen en terug.. Dus heerlijk gelopen!

Die middag kreeg ik te horen dat de jongens van het werk ''helaas'' weer niet in staat waren om wat te gaan doen. Dus heb ik mijn fiets gepakt en heb ik lekker 2 uur door het park gefietst, wat toch echt geweldig mooi en rustgevend is. Toen ik daarvan terug was even wat gegeten en die avond weer hardgelopen en daarna nog wat films gekeken. Weer een prachtige en sportieve dag!

Vandaag begon de training al om 10 uur en aangezien de klok natuurlijk is verzet zijn er vele helaas niet komen opdagen. Maar zijn we met 6 enthousiastelingen wel knoer hard in de training kunnen gaan honkballen. Altijd lekker op de vroege ochtend met heerlijk weer!

Deze middag weer heerlijk gezond in de tuin, zelfs een beetje verbrand, zelf in Engeland kan het! Morgen weer aan het werk en natuurlijk met het fietsje naar het werk! Nu nog even wat film kijken en daarna naar bed.

Iedereen nog een fijne avond, alvast welterusten en tot snel!

Houdoe!

  • 30 Maart 2014 - 22:35

    Caroline:

    Slaap lekker Poes!

  • 02 April 2014 - 20:54

    Tante Mellie:

    He Lekker Ding

    Ik wil even laten weten dat ik net langs de maasroute een mammoet trailer zag staan. Of zijn ze al terecht?

    Ik dacht vanavond ik kan wel gaan spinnen binnen maar het is zo`n mooi weer buiten. Omdat ik al die sportieve loop, fiet, hard loop en honkbal trainingen lees van jou dacht ik dan moet ik ook maar conditie opbouwen. Anders kunnen we nooit samen gaan hard lopen. HAHA
    Ik ben toen een rondje gaan hard lopen maar toen ik thuis kwam wist ik niet wat de afstand was die ik in een half uur had gelopen in mijn eigen tempo. Dus ik dacht doe het rondje nog een keer op de fiets met de fiets computer. Totaal 8 km en een lekkere workout van 75 minuten dat ga ik vaker doen.

    Luf Ya XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 15747

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: