Weekend! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Weekend!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

22 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Ja.. dag één van het weekend is al weer voorbij.

Aangezien Corey naar familie moest in Manchester is helaas Liverpool vandaag niet doorgegaan. Daarom hebben we het verzet naar volgende week.

Vandaag heb ik daarom boodschappen gedaan, en aangezien er niemand thuis was of tijd had in de buurt heb ik 2 keer op en neer moeten lopen +-30 min. dus mooi 2 uur gelopen vandaag! Vindt ik toch wel goed van mezelf!

In ieders geval alles in huis voor aankomende week en voor morgen natuurlijk als we onze eerste wedstrijd spelen! Helaas was het weer vandaag niet al te denderend en voorspellen ze nog slechter weer morgen, maar dat maakt niet uit! De zon gaat gewoon schijnen!

Na het honkballen willen Corey en Michael gaan bowlen, dus gooien we dat er nog maar even achteraan dan! En anders natuurlijk mocht de wedstrijd afgelast worden, een stuk eerder als vervanging van de wedstrijd!

Nu nog even wat films kijken en dan lekker slapen! Iedereen nog een fijne avond, alvast welterusten en tot morgen!

  • 23 Maart 2014 - 09:45

    Tante LAN:

    Ha die Youp,

    Jammer dat het uitstapje niet doorging, maar wel goede looptraining gehad, en dat is ook niet verkeerd.
    Zal je haar wel heel lang worden, de kapper weer een week uitgesteld!
    Veel suc6 met de wedstrijd vandaag, laat ze maar eens een poepje ruiken.
    Veel speel en bowlplezier voor vandaag en voor morgen werkze weer.
    XXX tante lan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 15768

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: