Weer een week verstreken! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Weer een week verstreken! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Weer een week verstreken!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

18 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn


Alweer een week verstreken en nog maar 3 weken en 6 dagen te gaan tot mijn welverdiende vakantie!

Het was deze week voor een 4 daagse week toch nog erg druk, altijd fijn! Daarnaast afgelopen Maandag ook mijn fietsband leeggelopen, had ik hem gemaakt, ging iemand op de pomp staan.. jaja.. moet ik ook altijd hebben. Dus nu zijn we op zoek naar een normale pomp met een juist ventiel voor een fiets, en ik kan jullie vertellen.. dat is in dit land bijna een onmogelijke kwestie!

Afijn, vandaag was ik vrij vanwege de Bank Holiday met Goede Vrijdag, dus vandaag op pad geweest naar Frodsham en wat Pintjes gedronken en gedart.

Morgen wordt het een rustig dagje boodschappen binnen halen en niks doen, ook altijd een keer fijn en zondag gewoon trainen.

Waarschijnlijk gaan ik Maandag wat doen met Michael, dus we zullen wel zien wat er dan gebeurd! Je weet het hier maar nooit wat er tussen komt.. Voor nu ga ik nog lekker een filmpje kijken en dan weer lekker naar bed!

Iedereen nog een fijne avond en tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 15757

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: