Werkweekje #6 - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Werkweekje #6 - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Werkweekje #6

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

19 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Jaja.. al weer in het midden van werkweek 6. Het gaat snel!

Gisterenochtend vroeg op en begonnen aan het verwerken van al het werkverkeer. Helaas is het nog steeds erg rustig.

Na de mailtjes te hebben beantwoord de shipping confirmations opgestuurd en daarna facturen opgemaakt en verstuurd.
Ook heb ik nog wat orders voor vandaag ingetikt en de nodige reizen opgeboekt en verwerkt in het systeem.

Toen ik thuis kwam wat gegeten en daarna door Gaz en Katie mee uit genomen naar de Pub voor een Pubquiz! Alle vragen waren bijna voor mijn tijd, maar dat maakt niet uit! Want het was hardstikke gezellig! Half 12 thuis en meteen het bedje in gedoken en nu weer heerlijk aan het werk om deze gelukkig een keer zonnige woensdag morgen!

  • 21 Maart 2014 - 10:07

    Sylvia Torremans:

    Ha ha Youri. Je zit wel heel veel in de pub als ik dat zo lees. Wel tussendoor beetje werken he!

    Groetjes

    Syl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 15764

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: