Druk, Druk, Druk! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Druk, Druk, Druk! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Druk, Druk, Druk!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

27 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Ja... vanochtend weer vroeg uit de veren gemoeten voor dag 2 van de werkdriedaagse! Er stond vandaag weer 2x 1 uur en 15 minuten op het menu voor het lopen naar het werk!

Gelukkig regende het niet en scheen zelfs de zon! Helaas moeten we morgen weer, maar dan voorspellen ze zelfs sneeuw... dus dat word nog leuk!

Toen we vanochtend gelukkig weer op tijd aankwamen op het werk, weer begonnen met de dagelijkse rituelen. Mailen lezen, beantwoorden, facturen opmaken, orders in het systeem zetten en zorgen voor een mooie route met chauffeurs.

Vandaag was het anders wel heeeel erg druk... Voor morgen staat er al een recordaantal van dit jaar van meer als 50 orders.. en we krijgen er meestal nog genoeg op de dag zelf! Dat word dus nog leuk!

Vandaag was helaas wel de dag dat de Nederlandse Directeuren het kantoor verlieten om weer naar het oude vertrouwde Nederland terug te reizen. Maar zoals onze Financieel Directeur John zei, wanneer je is wat nodig hebt of gewoon wilt praten kun je me altijd bellen! Altijd fijn, hij zal me nog wel vaker bellen zei hij, want hij vind het allemaal wel interessant, een snelle leerling, goede stagiair en nog is met een goed toekomstig diploma! Altijd fijn om te horen! Maar we houden zeker contact!

Vandaag was ook de dag dat ik de UK Managing Director mocht ontmoeten.

Nadat de klok 6 uur sloeg, aangezien we door alle hoeveelheden aan orders hebben overgewerkt, was het tijd om de benenwagen weer naar huis te nemen.. eigenlijk best lekker.. een frisse neus!

Toen ik thuis kwam heerlijk een kipfiletje gegrilt met wat aardappeltjes, heerlijk!

Morgen zullen we is kijken hoe hoog we het record kunnen pushen! Meer info daarover dus morgen! Voor zoverre nog geen plannen voor het weekend, maar dat komt nog wel!

Iedereen alvast welterusten en tot morgen!

Houdoe!


  • 28 Februari 2014 - 07:17

    Pap:

    Hoi Youri,

    Als ik het zo hoor ben jij straks ook in staat om de marathon te gaan lopen!
    Het wordt op deze manier wel moeilijk keuzes maken starks als je groot bent??, professioneel Darter of Biljarter je geld gaan verdienen met het lopen van marathons of toch maar bij Mammoet gaan werken.
    Nou ja je hebt in ieder geval nog tijd zat om daarover na te denken.

    Al bij al is het goed te horen dat het zo druk is op het werk dat is een goed teken in deze tijd en vliegen de dagen lekker snel om.

    Werk ze weer vandaag en tot horens.

    Groetjes,

    Pap.

  • 28 Februari 2014 - 09:21

    Oma En Opa Van Der Poel:

    Hoi Youri.

    Leuk van die nederlandse direkteur , die had nogal een hoge pet op van jou, maar fijn te horen dat
    je hem altijd kunt bellen.
    En je hebt kennis gemaakt met UK Managing Director, Maar dat viel je tegen, want jij had gedacht,
    een leuke jonge dame aan tetrffen en dat viel tegen, maar daar kom je ook wel weer overheen.
    Verder nog een leuk weekend

    Verder veel liefs en tot horenL

  • 28 Februari 2014 - 10:51

    Laaf Uit De Kets:

    Is de UK managing director familie van Margaret Tatcher, de Iron Lady van de UK?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 15765

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: