Weekend weer ten einde! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Weekend weer ten einde! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Weekend weer ten einde!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

23 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Ja.. alweer een weekend ten einde. Alweer het derde weekend en alweer de start van werkweek 3. Wat gaat het snel op dit moment!

Vandaag ben ik begonnen met een fris badje en een ontbijt, waarnaar ik heb geskyped met Ome Joop en Vaders en Moeders. Na het skypen heb even met Gary en zijn vriendin tv gekeken, totdat ik werd opgehaald voor een rondje door Runcorn met mijn collega Corey.

Helaas duurde dit rondje maar 15 minuutjes omdat er gewoon niks te doen is, de meeste shopping places bestaan uit kleine supermarktjes en Fastfood ketens..

Nadat ik terug was verliet Michael, de eigenaar van het huis, het huis voor 2 weken aangezien hij voor zaken op reis moest naar India.

De rest van de middag heb ik nog met Gary en zijn vriendin voor de tv gehangen, zodadelijk wat eten en dan weer precies hetzelfde doen wat ik daarvoor deed.. Bank hangen!

Iedereen nog een fijne avond, alvast welterusten en tot morgen!

Houdoe!

  • 23 Februari 2014 - 20:02

    De Siebens:

    Ha die You!

    Alles goed daar zo te lezen.... rustige dagen zijn ook wel eens lekker wanneer je drukke weken hebt. Het is goed om te horen dat het lekker met je gaat!!

    Geef me even je Skypenaam door dan kunnen we miss een keer live praten.

    Hier heeft Beau de eerste stap naar freedom gezet door haar rijbewijs te halen.... bye bye auto denk ik...

    Hou ons maar lekker op de hoogte zo. Ik vind het fijn om te lezen en je bent niet eens mijn kind...

    Geniet ervan lieve You!!


  • 23 Februari 2014 - 20:42

    Youri Van Der Poel:

    He Christien!

    Mijn skypenaam is yourivdpoel - How easy is that!
    Zorg maar dat dat gevaarte een beetje in bedwang word gehouden dan, haha!

    Ik zal jullie zeker op de hoogte blijven stellen, en naar al die jaren ben ik wel een beetje familie!
    Genieten zal ik zeker! Tot snel!

  • 23 Februari 2014 - 23:06

    Tante Mellie:

    He Youri

    Heeft die vader van jouw ook verteld dat hij geen viske gevangen heeft? HAHA
    Als jij je verveeld in de weekenden kom je toch gewoon weer bij de Makro werken.
    FF op en neer.

    Tante Mel en Karim zij de hele dag op carnavals spullen jacht geweest. Altijd leuk.
    Ik word een knap Clownke dat is 1 ding wat zeker is.
    Jammer dat je er niet bij bent met de Carnaval. Snif, snif

    Dikke van Ons
    XXX

  • 24 Februari 2014 - 08:48

    Pap:

    Hé Youri,

    Ik hoor het wel het is in Runcorn net als in Made, in het weekend ook niks te beleven.
    Is er in buurt misschien een mooi viswater kun je mooi gaan vissen in het weekend Ha, ha.
    Zijn er uberhaupt collega's die vissen bij Mammoet?
    Als dat wel zo is en er word wat gevengen daar dan laat het mij even weten want dan kom ik daar naar toe want hier was het gisteren helaas ook weer niks.
    Nou ja, het weekend is weer voorbij en kun je weer lekker aan de gang, ik benieuwd wat ze deze week weer voor jou in petto hebben bij Mammoet.
    Werk ze vandaag en we spreken elkaar weer.

    Groetjes,

    Pap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 15770

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: