Last Friday Night! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Last Friday Night! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Last Friday Night!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

22 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Ja.. weer vroeg opstaan om weer lekker aan de bak te gaan op de vrijdagochtend!

Nadat we om 08:30 waren binnen gekomen, meteen de computers aan gezet en een bakkie koffie/thee gekregen van Andrew. Want zoals Andrew zegt; 'De dag begint pas echt met het éérste bakje koffie/thee op het werk.'

Nadat ik eindelijk kon inloggen wat vandaag veel te lang duurde meteen mijn mail open geslingerd en tot de conclusie gekomen dat het een hele lange dag ging worden.

Gisteren hadden we al een heel erg hoog aantal trailers van 11 stuks. Maar vandaag waren het er bijna 20, zoals we gisteren al hadden zien aankomen.

Nadat de mailtjes waren verstuurd, de facturen opgemaakt en daarna alvast begonnen met een beginnetje aan de orders voor aanstaande Maandag. Wat er op dit moment ook al erg veel zijn en ik het nog niet eens af heb kunnen maken.

Toen de klok alweer 17:50 aangaf waren we klaar en was het tijd voor het avondje uit met de collega's. Wat hadden we er zin in, want het was eindelijk weekend!

Nadat we allemaal de jassen hadden aangetrokken zijn we in een grote horde van auto's richting Frodsham gereden om daar Indisch te gaan eten bij Restaurant Naga. En wat was het lekker! Maar natuurlijk ook wel heel erg pittig!

Nadat we klaar waren met eten onder het genot van de leukste discussies zijn we naar de Pub ''The Golden Lion'' gelopen voor een paar frisse pintjes, want ja.. die konden er natuurlijk altijd wel in!

Na de nodige biertjes op te hebben onder het genot van wat darten was het al weer tijd om naar huis te gaan! Wat jammer!

Morgen ga ik waarschijnlijk weer op pad met mijn stagebegeleider in Frodsham en zondag ga ik op pad met een collega om de boel in het dorp zelf te verkennen, aangezien het dorp groter is als Made, maar wel maar meer als de helft aan inwoners heeft..

Zo ziet dus het weekend er voor nu uit, nu heerlijk gaan slapen, want dat mag ook wel weer is een keer!

Iedereen nog een fijne nacht, welterusten en tot morgen!

  • 22 Februari 2014 - 08:46

    Marly Van Der Poel:

    Heee Yoeppiee!!

    Kijk weer een leuk avondje gehad lees ik zo:)!! Fijn weekend verder nog en geniet er van!

    Xx Marly

  • 22 Februari 2014 - 14:18

    Tante Mellie:

    Ha Youri

    En al weer lekker op pad?

    Wij hebben gisteren een beetje opa Snellen zijn veraardag gevierd.
    Joop en Helga waren ook van de party. Was gezellig helaas zonder jou.
    Jouw zus was hier vanmorgen vroeg voor een intervieuwke. Ja want zij gaat nog steeds voor het Makro pakketje.
    Ik kreeg al van jouw vader op mijn mieter dat ik jou niet had geschreven donderdag. Maar donderdag was niet zo mijn dag alles van wat er mis kon gaan hadden ze ook nog voor 600 euro tegen jouw erfstuk aan gereden. Hoe vaak kunnen ze tegen mijn auto aanrijden arm ding.

    Vanavond ga ik uiteten in Breda om afscheid te nemen van twee collega`s ( Jop en Lieke )
    Hopelijk heb jij ook een gezellig weekend.
    Luf Ya XXX en Karim ook natuurlijk.

  • 22 Februari 2014 - 15:11

    Pap:

    Hallo Feestneus,

    Dat is wel vol te houden zo zeker en je vader maar werken!!
    Goed te horen dat het zo gezellig is geweest en dat je weekend alweer gevuld is.
    Geniet ervan en veel plezier vandaag en morgen.

    Morgen ga ik lekker vissen laatste kans om nog een Snoek te vangen want dan gaat het Snoek seizoen dicht.

    Ik ga nu lekker in bad want vandaag weer druk bezig geweest in het huis van Cor en Marley.

    Groetjes,

    Pap.

  • 22 Februari 2014 - 19:50

    N Stoop:

    Hoi Youri wat fijn dat je je al en beetje thuis voelt en en voor het weekend gezellige dingen op het programma staan,fijn dat ik je verslagen ontvang!Het allerbeste,werk ze en hou je taai !
    Groetjes NS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 15770

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: