Weekend Numero #1 - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Weekend Numero #1 - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Weekend Numero #1

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

15 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Het eerste weekend alweer goed ingeluid! Gisterenavond lag ik pas rond 1 uur op bed aangezien we gezellig wat aan het drinken waren met de Roommates.

Vandaag eerst geskyped met het thuisfront en daarna met Michael, mijn Stagebegeleider en een van zijn vrienden naar Cheshire Oaks geweest. Daar hebben we wat rondgelopen, geshopt en wat gepoold en rondgelopen in de Gamblehal.

Na het rondlopen wat gegeten en daarna richting Frodsham gereden richting de Pub, The Gold Lion. Hier hebben we wat biertjes gedronken, wat ze hier Lagers noemen en ook nog een potje gedart.

Daarna hebben we met zijn allen wat boodschappen gedaan en daarna naar huis gereden. Vanavond een avondje met de roommates en wat films kijken.

Morgen skypen met de Opa en Oma die alweer 59 jaar zijn getrouwd en weer wat films kijken!

Stay Tuned All!

  • 16 Februari 2014 - 09:27

    Pap:

    Hoi Youri,

    Fijn dat het weekend zo leuk begonnen is.
    Je hebt toch niet te veel lagers gedronken???
    Heb je die Engelsen met darten kunnen verslaan of zijn zij daar toch wat beter in?

    Spreken elkaar.

    Groetjes,

    Pap.



  • 16 Februari 2014 - 09:51

    Tante Mellie:

    Hello Youri

    Wij zijn met de Makro ook wat biertjes gaan drinken.
    Ik dacht trouwens dat jij de lager leeftijd nog niet had??
    Je zal jouw lengte wel mee hebben. HAHA

    Feliciteer opa en oma ook van ons ik moet gaan werken.

    XXX de Capello`s

  • 16 Februari 2014 - 10:21

    Tante LAN:

    Fijn dat ze je daar zo goed opvangen, door je zelfs op hun vrije dag te begeleiden.
    Die lagers gingen er zeker wel in?
    Wij hadden gisteravond een gezellig feestje, en overdag lekker geklust.
    Vandaag even op de koffie bij oma en opa,en dan is het weekend weer om.
    Week 1 voorbij op naar week 2.
    Gr, Xxxx

  • 16 Februari 2014 - 20:28

    Laaf:

    Hallo Youri,
    Nog een paar keer 180's kunnen gooien met het darten?
    Leuk dat je in het weekend ook goed hebt.
    Op naar week 2.

  • 16 Februari 2014 - 21:58

    Youri Van Der Poel:

    Ik heb zeker gewonnen Jeroen! En dat zelfs zonder eens te weten hoe het potje werkt!
    En voor iedereen, ik had er niet te veel op! Ik heb het gewoon bescheiden gehouden naar Nederlandse normen al vonden die Engelse het wel veel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 15770

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: