Dag 3 en weer een promotie! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Dag 3 en weer een promotie! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Dag 3 en weer een promotie!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

12 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Vandaag alweer dag 3 op het werk. Of zoals mijn stagebegeleider zegt: ''Round Three.. Ding Ding!'' Het is alweer woensdag de 12de! Carnaval komt steeds dichterbij en dat voel ik overal aan! Maarja.. dat gaat hem niet worden dit jaar.. GODVERDOMME!

In ieders geval.. Zoals ik met Michael mijn stagebegeleider afspreek; Same Place, Same Time.. Zo ook deze ochtend om 10 over 8 voor mijn deur. Altijd handig aangezien het heel de dag heeft gestormd, gehageld en zelfs alweer gesneeuwd. Top!

Één geluk, het stormt nog steeds dus dat betekend dat er enkele schepen waarschijnlijk vanavond niet zullen gaan varen en dat we het morgen erg druk gaan krijgen! Weer wat te doen morgen!

Naast dit was het vandaag ook de dag dat we begonnen met de Hazardous Goods. Oftewel.. Gevaarlijke Goederen. Iedereen stond er van te kijken dat ik eigenlijk de enige was die op dat moment een officieel erkent ADR Gevaarlijke Stoffen Certificaat had! Jaja.. Altijd die Hollanders! +1 voor ons!

Toen kwam de dagelijkse routine weer te voorschijn.. Mensen mailen of hun goederen waren verscheept en zo nee, waarom niet.. Daarna de Invoices van diezelfde dag naar de Administratie en Commerciële afdeling gestuurd en daarna de orders van donderdag ingevoerd! Jaja.. ik was snel op dreef en alweer voor 11:00 klaar, wat alweer iedereen verraste...

Daarom vond iedereen het tijd voor de volgende stap! Het direct boeken van plaatsen op een Ferry Dienst. Dus dat deed ik dan maar.. en ook dat had ik binnen een uurtje klaar.. Toen nog maar een stap verder en in een gecompliceerd systeem mocht ik toen chauffeurs linken aan trailers en deze linken aan verschillende routes die ook ikzelf heb moeten berekenen en indelen.

Na dit gedaan te hebben.. wat een hele klus is.. heb ik de last minute orders ingevoerd en toen was het helaas al weer tijd om te gaan.. Morgen weer een dag en misschien wel een hele drukke!

Toen ik thuis kwam direct aan de kook gegaan aangezien het alweer 7 uur was geweest en daarna nog heerlijk geskyped met opa en oma op het thuisfront, die aankomende zondag alweer gewoon 59 jaar zijn getrouwd! Dat word dus een gezellige skypedag!

Mochten mensen zich vervelen morgen en heb je vragen over mijn werk of gewoon gezellig een praatje. Maak misbruik van de situatie en stuur mij een mailtje op Youri.vanderPoel@mammoetferry.com !

Stay Tuned! Speak to you all again tomorrow!

  • 12 Februari 2014 - 21:23

    Marly Van Der Poel:

    Nou nou neefje:), zo te lezen gaat alles goed door! Super trots op je:)!

    Geniet van alles en goed opletten op je stage, daar leer je zoveel meer dan op school!

    Ik zal snel Skype eens installeren zodat we behalve het snapchatten ook even kunnen babbelen:)!

    Ps. was gisteren in the pub in Made en daar werd me verteld dat je een 'lucky basterd" bent met je stage bij mammoet:)! Good luck from Steve!

    Liefs, XX
    Je nicht!

  • 12 Februari 2014 - 21:42

    Youri Van Der Poel:

    Hartstikke bedankt Nichie! Opletten zal ik zeker doen want dat ik nu veel meer leer dan op school is zeker waar!

    Installeer Skype inderdaad maar is dan kunnen we is gaan theeleuten!

    En zeg maar tegen Steve dat hij inderdaad gelijk heeft en dat hij de groeten terug krijgt uit Runcorn en begin Juli het bier maar is koud zet, want dan lust ik er wel een!

    XX

  • 12 Februari 2014 - 21:43

    Kaylee:

    Hee neeffie,

    good job!! Pas op dat we je nog wel terug krijgen!
    En wat carnaval betreft ik drink er een paar voor jou en op jou!

    X

  • 12 Februari 2014 - 21:46

    Tante LAN:

    Je stelt het goed daar, zo te horen.
    Wat is nou een carnaval missen op een mensenleven, dat gaat toch wel door.
    Jij doet daar zoveel nieuwe ervaringen op dat dat tegen elkaar wegvalt.
    Gr. En tot horens

  • 12 Februari 2014 - 23:36

    Cor Zuidinga:

    Hallo Youri,

    Goed te horen dat het je goed vergaat de eerste dagen. Ook lekker voor het thuisfront en het zelfvertrouwen. Zal je reisverslag nou eigenlijk een verblijfsverslag volgen. Jij redt het wel. Respect!

    Groeten Cor

  • 13 Februari 2014 - 00:20

    Tante Mellie:

    Ha Youri

    Ik hou het kort wil naar bedje. Fijn om weer te lezen dat alles smooth gaat.
    Luf YA!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 15766

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: