Nog maar een dagje! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Nog maar een dagje! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Nog maar een dagje!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

20 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Jaja! Nog maar een dagje en dan is het al weer weekend! Heerlijk!

Morgen is het écht Fastfood Friday en gaan we wat lekkers bestellen om lekker om te peuzelen op het werk! Altijd goed!

Ook beloofd het morgen wat drukker te worden, dus dat is ook weer een mooi vooruitzicht!

Zaterdaag waarschijnlijk met Corey en wat van zijn vrienden naar Liverpool, dus dat is ook erg fijn. Hij moet naar de kapper, dus waarschijnlijk word dat ook de mijne! Altijd fijn! Ook gaan we als we gaan nog de stad in en wat de toerist uithangen natuurlijk!

Zondag heb ik mijn eerste Honkbalwedstrijd hier, dus we zullen is zien wat dat allemaal inhoud hier! Registratieform en alles is ingevuld, dus ik ben er klaar voor! Alleen nog een uniform! Dan is alles ready to go!

Vanavond even lekker niks doen en vroeg naar bed! Iedereen nog een fijne avond, alvast welterusten en tot morgen!

Houdoe!

  • 21 Maart 2014 - 08:01

    Pap:

    Hoi Youri,

    Goed te horen dat de vooruitzichten ten aanzien van het werk wat beter zijn want hele dagen koffie drinken en slap lullen gaat ook vervelen toch?

    Vandaag dus weer een lekkere vette hap op het werk jou vader doet het wel gewoon met een boterham met kaas, of toch niet??

    De vooruitzichten naar het weekend zijn ook goed lees ik wel, lekker naar Liverpool om te shoppen en naar de kapper ik ben benieuwd naar het resultaat! Als je geknipt bent moet je maar een foto op je blog zetten kunnen wij ons oordeel er over vellen.

    En dan zondag "Grand Spectacle" op het honkbalveld bij de Halton Jaguars het mooiste is natuurlijk dat de je de eerste bal die de werper gooit gelijk de wei uit slaat!
    We gaan het allemaal meemaken dus hou ons op de hoogte.

    Werk ze nog vandaag en heel plezier dit weekend en hopelijk is het weer daar dan beter als hier vandaag, It's raining Cats and Dogs.

    Groetjes,

    Pap

  • 21 Maart 2014 - 09:27

    Oma En Opa V.d.poel:

    hoi kerel, want dat ben je , wij vinden je klasse, en dan met je 17 jaar, maar als we lezen wat allemaal. doet , Naar pub, lekker eten schoppen ,enz , dan is het iedere dag feest, maar het is je gegund.
    en morgen weer honkballen, laat ze een poepje ruiken youri ,slaat die bal maar de wei uit.
    wiij hopen dat je weer een fijn weekend hebt, en tot wederhoren

    Groetjes oma en opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 15739

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: