5de Woensdag van mijn stage! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu 5de Woensdag van mijn stage! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

5de Woensdag van mijn stage!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

12 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Jaja! Alweer de 5de week van mijn stage en ook die is al weer bijna om!

Vandaag vroeg begonnen met het versturen van mailtjes en het ingeven van facturen en orders. Het was helaas weer erg rustig. Vandaag was het ook de laatste dag dat Bas en Wim er waren vanuit de Europoort Office.

Na alles gedaan te hebben wat ik moest doen gewoon even gezellig koffie gedronken en langsgelopen bij collega's van andere departementen om te kijken of die het wel druk hadden en nog wat te doen hadden. Helaas hadden ook die vrij weinig te doen, dus hield ook dat op.

Toen het eindelijk half 6 was onze computers afgesloten en spullen ingepakt en met Michael en Corey richting de pub gereden. Hier gezellig wat gedronken en besproken wat we dit weekend gaan doen. Dit weekend gaan we eerst gezellig een dag de bossen verkennen hier in de buurt en misschien als het weer het toe laat rijden we naar het strand met de honden van Michael. En zondag boodschappen dag en luierdag. Of als we op zondag gaan natuurlijk andersom.

Ook dropten ze dat er begin Juni de jaarlijke paardenraces zijn in het dorp, wat altijd groots word gevierd. Daar gaan we met alle collega's naartoe! Erg leuk dus! Allemaal strak in pak en wedden op paarden!

Ook gaan we binnenkort met een paar van het werk een klimtocht doen, misschien met overnachting zodat we die avond nog gezellig met zijn alle bij het kampvuur met de bbq aan kunnen drinken.

Ook op 1ste paasdag gaan we met de collega's de pub in! Wat een gezelligheid! Hopelijk mogen deze dagen snel aanbreken! Net zoals mijn vakantie naar Nederland!

Morgen weer vroeg op om te werken dus iedereen nog een fijne avond, alvast welterusten en tot morgen!

Houdoe!

  • 13 Maart 2014 - 06:24

    Tante, LAN:

    Ha die Youp,
    Even wat rustig geweest van mijn kant, maar had even andere prioriteiten, heb je natuurlijk wel dagelijks gevolgd.
    Komt goed daar met jou, krijg je al een bierbuikje, van al je pub bezoekjes.
    Ik ga weer lekker naar mijn werk, kan iets later vertrekken,want hoef mijn neefje niet meer naar het station te brengen.
    Werkze vandaag en Gr XXX tante Lan

  • 13 Maart 2014 - 12:52

    Martine:

    Hoezo wedden op paarden, heb je geld dan hahaa. Ze leren je daar net de verkeerde dingen geloof ik. Ik zal ook blij zijn,als je weer een weekje thuis bent.

    liefs Mama

  • 13 Maart 2014 - 18:41

    Oma En Opa Van Der Poel:

    Ha die kerel. hier even een berichtje van oma en opa, ik heb niet kunnen reageren daar de laptop.
    het niet meer deed. maar papa heeft hem gemmaakt, dus we zijn weer paraat
    volgens mij doen jullie meer feesten als werken het was dus leuk met je nederlandse collegas
    als het zo door gaat kom je als miljonair terug,, of platzak we zullen blij zijn als het vakantie is.
    want het is zomaar stil zonder jou.
    hopenlijk ga je weer een leuk weekend te gemoed

    Veel plzier en veel liefs
    van Oma en Opa


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 15723

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: