Another day at the Office.. - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Another day at the Office.. - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Another day at the Office..

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

26 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Vandaag was het weer een dag met Nederlandse invloeden, nogsteeds was de Financieel Directeur aanwezig met zijn knecht. En dat is morgen gelukkig ook nog zo.

Vandaag heb ben ik begonnen met een ochtendgymnastiek van 1 uur en een kwartier om naar het werk te lopen..want ja.. ze zeiden dat er bussen reden, maar dus niet waar ik woon of in de buurt.. Altijd fijn! Dan maar lopen!

Nadat we waren aangekomen, ook nog gewoon is op tijd ben ik begonnen met de mailtjes te lezen en beantwoorden.. same daily sh*t. Woops..
Enfin, hierna ook nog de facturen opgemaakt en de dagelijkse routine van het maken van routes en het linken van chauffeurs afgerond..

Helaas ging de lunch niet door vandaag door het feit dat de kinderen van een van de collega's ziek zijn en dus naar huis moest. Daarom hebben we het nu maar een week opgeschoven en gaat misschien de UK Managing Director ook mee naar de pub! Altijd gezellig!

Toen we klaar waren met al ons werk, wat helaas 3 kwartier later was, aangezien het extreem druk was.. zijn we richting Warrington gereden om wat te eten en daarna de pub in te duiken voor een potje biljart en dart. 2x van de 3x gewonnen met darten en 2x van de 2x met biljarten.. Jaja, deze Nederlandse gaat als een speer!

Nu weer thuis aangezien de pub erg vroeg sloot helaas en zo met Gary en zijn vriendin wat tv kijken tot dat het weer tijd is om te slapen, wat vandaag weer wat vroeger is omdat ik er morgen weer extra vroeg uit moet, omdat Michael 2 vrije dagen heeft en Corey en ik dus morgen en overmorgen samen moeten lopen! Heen én terug! Heerlijk.. !

In ieders geval iedereen een fijne avond, alvast welterusten en tot morgen!

Houdoe!

  • 26 Februari 2014 - 23:51

    Tante Mellie:

    He Lekker Ding

    Lopen? Ik zeg niet dat de beweging niet goed voor je is maar ik zou zweren dat jij jouw fiets had meegenomen toch?
    Is het ook wel een beetje weer om te lopen?Or is it raining cats and dogs?
    Jij moet niet alle spelletjes willen winnen straks vinden ze jou de iritante collega. HAHA Never.

    Jammer van de lunch we kunnen wel FF hier naar de koffie punt.
    Drink niet te veel bier ej straks hedde zo`n buik als al die negelse darters.

    XXX
    Weltrusten
    Ka-ra-mel

  • 27 Februari 2014 - 08:14

    Tiny Kouters:

    He Poeleke,

    Jij bent wel erg aan de conditie aan het werken met al dat lopen, is dat om oe buikske van al die pinten weg te werken. Is maar goed dat ons Kaatje er niet bij is dan kwamen jullie die kroeg niet meer uit. Verder alles goed daar zo te lezen, nie teveel heimwee? Maar gij het oewe babbel wel bij denk ik en komt geen proat te kort daar, ook nie in het engels. Nou veel succes daar en geniet ze.

  • 27 Februari 2014 - 09:00

    Laaf Uit De Kets:

    Halleekes,
    Lopen is goed voor jou, maar volgens GROTE SMURF had jij een fiets meegenomen.
    Fietsen gaat iets sneller horen dan 5 kwartier lopen.
    Wanneer je dat in Nederland moet doen, bel je meteen GROTE SMURF op om je te laten halen.

    Ik zou toch gaan kijken hoe je moet fietsen om bij het werk te komen. De lente komt eraan.

    Goed gedaan met het biljarten en darts.

    werk ze.

  • 27 Februari 2014 - 09:06

    Anneke:

    Hee Youp

    Das al een flinke wandeling dan zo op de vroege ochtend, maar ach in sommige landen lopen ze verder om water te halen! ;-)

    kusss


  • 27 Februari 2014 - 09:39

    Pap:

    Goedemorgen one hundred and eighty,

    Ik zeg goed bezig daar in Runcorn als jij starks thuis komt herkennen we jou niet meer zoveel ben je dan afgevallen!
    Strsaks moet je nog gaan kiezem waar je je geld mee wilt gaan verdienen, Darten, biljarten of de 10 km snelwandelen.

    Misschien een tip om aankomend weekend toch eens even te kijken hoe je met de fiets op het werk kan komen? Ik heb jou natuurlijk ook niet voor niets een cursus band plakken gegeven voor je weg ging!

    Wat ik mij ook afvroeg, gezien jij vaste klant aan het worden bent bij de de Pub of ze jou ook al bij de voornaam noemen?

    Wandel en werk ze vandaag en de groeten aan de UK manager.

    Groetjes,

    Pap

  • 27 Februari 2014 - 13:35

    Sylvia Torremans:

    Klinkt goed daar in Engeland! Goed getimed dat je daar mrt 17 wel mag drinken. Is toch beter dan cola met carnaval.

    Groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 15727

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: