Begin van week 3! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Begin van week 3! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Begin van week 3!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

24 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Ja.. Alweer het begin van week 3.. Het gaat eigenlijk veel sneller dan ik had verwacht. Altijd een goed teken dat ik het ook wel naar mijn zin heb, want zoals ze op het kantoor zeggen ''Time Flies when you're having fun.''

Vandaag heb ik weer dezelfde standaard procedure uitgewerkt zoals ik die iedere dag uitvoer.. Mailtjes beantwoorden en versturen, facturen opmaken, orders invoeren, routes uitstippelen en chauffeurs hieraan koppelen..

Vandaag vonden mensen het dus ook is tijd dat ik is ergens anders ga kijken en dus mag ik binnenkort mee gaan helpen bij het Full Loadings Department. Hetzelfde soort preciepe, maar dan met grote orders en veel meer vrachtwagens.

Ook heb ik vandaag mogen helpen bij de Financiële kant van het bedrijf, door de facturen te betalen, bestemd voor de bedrijven die chauffeurs aan ons verlenen. Altijd leuk om wat bij te leren!

Vandaag kreeg ik ook een mailtje van de personen die helaas niet mee konden afgelopen vrijdag avond, of ik zin had om woensdagmiddag samen met ze te gaan lunchen in de pub.. Super tof!

Helaas heb ik nog niks gehoord over het rugby gebeuren voor aankomend weekend, dus ik hoop dat dat nog door gaat!

Voor vaders; Ik heb het nagevraagd, maar niemand vist van de collega's. Veel hebben het gedaan, maar je mag maar tot je 16de gratis vissen waar je wilt.. Dus ze vonden het nu met 600 pond per dag een tikkeltje te duur worden.

Vandaag word het ook een speciale week, want als het goed is komt de Financieel Directeur van Mammoet langs in het kantoor, die Nederlands is en me graag wilde ontmoeten! Altijd fijn om even Nederlands te kunnen praten in het echt, dan door een beeldscherm.

Naast dat komt de UK Managing Director terug van haar revalidatie aan een rugoperatie aankomende Donderdag, dus mag ik die ook voor het eerst ontmoeten! Er zijn dus ook nog erg leuke dingen in petto, buiten het werken om! Helaas komt Lorraine (UK Managing Director) maar voor enkele dagen per week terug, om rustig op te bouwen.

Voor vanavond staat er vrij weinig op het programma's, dus zoals wij thuis altijd zeggen: ''Lekker de benen naar beneden laten hangen.'' Oftewel; Gewoon tv kijken en niks doen!

Iedereen nog een fijne avond, alvast welterusten en tot morgen!

  • 25 Februari 2014 - 07:21

    Pap:

    Goedemorgen Youri,

    Goed te horen dat je takenpakket weer is uitgebreid, als jij straks terug komt ben je een echte duizendpoot!

    Deze week is voor jou ook weer opgevuld dan, woensdagmiddag lunchen, verder kennis maken met de Financieel Directeur en de UK Managing Director.

    Dat vissen in in UK is dus ook geen optie voor 600 pond per dag of jij moet het deze week met de Financieel Directeur op en akkoordje kunnen gooien om in aanmerking te komen voor loonsverhoging van 400%?

    Werk ze weer vandag en veel plezier.

    Groetjes,

    Pap.

  • 25 Februari 2014 - 08:27

    N Stoop:

    Goeiemorgen Youri;

    Jij bent al actief lees ik,dat valt hier nog niet zo mee maar enfin de dag is nog lang.
    Fijn te horen dat je het goed naar je zin hebt,hou je taai en werk ze!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 15734

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: