Week 2, Dag 4! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu Week 2, Dag 4! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

Week 2, Dag 4!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

20 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Dag 4 van week 2 is ook al weer voorbij! Wat gaat het snel!

Vandaag weer een hele drukke dag gehad en morgen wordt het alleen nog maar drukker en drukker!

Vandaag eerst weer begonnen met het vaste ritueel van het mailen van alle klanten over hun verscheepte goederen van afgelopen nacht, daarna van deze orders de facturen opgemaakt en verstuurd naar de Accountants.

Nadat ik hiermee klaar was alle overige orders voor vandaag in het systeem gezet en die van morgen, wat was dat een klus! Zo veel orders!

Op het eind van de middag hebben we alle routes bij elkaar gezocht en alle trailers vol gezet tot dat er niks meer bijpaste, vannacht zullen er maar liefst 11 rondrijden, alleen al van de groupage goederen, laat staan nog de één order ladingen, binnenlandse ladingen en domnestics.

Nadat we dit hadden gedaan was helaas de dag al om. Hierna dus lekker naar huis gegaan, wat gegeten en zo dadelijk weer rustig televisie kijken en vroeg naar bed.. want ik ben eigenlijk meer moe de laatste tijd dan dat ik normaal ben als ik naar school moet... en voor school moet ik er toch 2 uur eerder uit.

Morgenavond ook gezellig uit eten en daarna naar de pub, dus dat verslag komt of morgenavond laat, of overmorgen!

Iedereen nog een fijne avond, alvast welterusten en tot snel!

Houdoe!




  • 20 Februari 2014 - 21:00

    Tante LAN:

    Ga maar lekker op tijd slapen, werken is vermoeiender dan naar school, en als je vanavond op tijd in je bedje kruipt kun je er morgen weer tegenaan( en zeker morgenavond)
    Want die lagers komen wel aan.
    Veel plezier morgenavond met je collega's
    En voor morgen overdag werkze.
    We spreken elkaar

  • 21 Februari 2014 - 07:08

    Pap:

    Hoi Youri,

    Ja ja dat hakt erin dat werken daar weten wij alles van maar het is beter thuis komen dat je moe bent van het werken als moe thuis te moeten komen van verveling!

    Nou vandaag er nog even vol tegenaan, vanavond lekker eten en bieren (niet te veel) kun je zaterdag lekker uitslapen.

    Werk ze vandaag en heel veel plezier vanavond met de collega's.

    Howdo dat is houdoe in het Engels kun je ze misschien wel leren daar?

    Pap.


  • 21 Februari 2014 - 10:00

    Opa En Oma Van Der Poel:

    hoi yuori'.

    Fijn dat je het zo druk hebt, dan gaat de tijd lekker vlug, en verveel je je niet.
    we hopen dat het vanavond een lekker etentje wordt, en een gezellige avond,
    en drink niet te veel van dat gerstennat want dan zit je morgen met een kater.
    veel lol .

    Veel liefs oma en opa

  • 21 Februari 2014 - 10:53

    Laaf Uit De Kets:

    Halleekes Youri,

    Ben jij daar de MVA van het bedrijf? Als ik het zo lees run je al helemaal alleen die TOKO.
    Gezellig he met die buitenlandse chauffeurs die als maar gebrekkig doen.
    Valt mee dat ze Engels kunnen, meestal een klein beetje Duits of geen taal van buiten de landgrens.

    Student zijn heeft zijn voor en nadelen, evenals werken.

    Je doet het goed man.
    Veel plezier vanavond.





    MVA: Manusje van allles

    Laaf

  • 24 Februari 2014 - 22:06

    De Mollekes .:

    Hoi Youri ,wij zien wel dat je het wel naar je zin hebt daar .
    maar wel druk hoor !!!
    we gaan je wel missen met het verjaardags feestje van ome Willem donderdag avond .
    we gaan uit eten bij Croy in Teteringen .
    we zullen aan je denken ....en er eentje op drinken !! Ha HA
    maar je heb daar toch ook al een biertje op , smaakt het wel ?
    geniet er maar van hoor Youri, Groetjes van de buurtjes .

    Will en Leo
    En Buck natuurlijk .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 15735

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: