First day at work! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu First day at work! - Reisverslag uit Runcorn, Verenigd Koninkrijk van Youri Poel - WaarBenJij.nu

First day at work!

Door: Youri van der Poel

Blijf op de hoogte en volg Youri

10 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Runcorn

Vandaag was dan eindelijk de dag waarop ik heb lopen wachten, dag één van een geweldig wordende stage!

Na een heerlijk Nederlands ontbijt wat bestond uit een boterham met hagelslag werd ik opgehaald om 08:10 door mijn stagebegeleider om vervolgens om 08:30 te kunnen beginnen met het werk.

Het eerste wat we deden die ochtend was de dagelijkse koffie/theeronde waar ik gezellig met mijn collega's heb kunnen babbelen. Na de koffie/theeronde moest ik even door alle veiligheidsprocedures heen, want zoals ze zeggen, er gebeurt eigenlijk nooit wat, maar you never know.

Na de Health & Safety Policy te hebben doorstaan mocht ik dan eindelijk beginnen met mijn werk op de Part Load afdeling. Het eerste wat gedaan moest worden is het checken van de mail om te kijken of alles van de dag ervoor daadwerkelijk is verscheept. Zelfs op dag één had ik al een mailbox vol met 174 mailtjes. Hartstikke populair ben ik dus al!

Na de nodige mailtjes terug te hebben gestuurd ben ik begonnen met het inplannen van de nieuwe Part Load orders van Engeland naar België, Duitsland en ons mooie eigen Nederland! Ze maken nu al misbruik van me omdat ik blijkbaar vergeleken met hun goed ben in talen.

Na de nodige orders in te hebben gepland bleek het te zijn dat ze niet hadden verwacht dat ik zo snel klaar was, dus heb ik al een start kunnen maken aan mijn stageopdrachten en zo vast aan de planning van woensdag. Altijd fijn! Hoeven we dat thuis niet meer te doen.

Na die orders te hebben ingevoerd in het systeem heb ik de planning opgemaakt van Dinsdag in zijn totaliteit en daarna doorgestuurd naar de Planning Manager, die er ook al van stond te kijken dat het zo goed ging.

Na dit gedaan te hebben was het al weer 18:00. Tijd om naar huis te gaan en lekker te gaan eten. Dus dat heb ik al gedaan! Nu lekker bezig met socializen aangezien ik iedereen toch wel ontzettend mis!

Mochten er nog suggesties zijn voor dingen die je alleen kunt doen als je je verveelt, die zijn erg welkom voor in het weekend!

Stay Tuned All!

  • 10 Februari 2014 - 20:58

    Tante LAN:

    Goed begonnen aan je stage dus, laat ze maar eens zien hoe hard dat de poelekes kunnen werken.
    Kun je ieder dag met die collega meerijden? Dat zou handig zijn, blijven je banden van je fiets in iedergeval heel.
    GrXxx

  • 10 Februari 2014 - 21:36

    Youri Van Der Poel:

    Dat heb ik zeker laten zien tante Lan! Ik kan de komende paar weken met mijn stagebegeleider meerijden aangezien het vandaag zelfs nog even heeft gesneeuwd hier.

    Daarnaast zullen we als het beter word samen gaan fietsen aangezien hij dat ook liever doet!

  • 10 Februari 2014 - 22:56

    Tante Mel:

    Fijn om te horen dat dag 1 zo goed is gegaan. Natuurlijk ontbreekt het ons niet aan doorzet en snelheid dat is bij ons nou eenmaal genetisch bepaald. HAHA Het stinkt hier!

    Wat moet je doen in jouw vrijetijd??
    Er is genoeg op de TV dus voorlopig kun je nog wel naar de Olimpic games kijken.
    Dat zou je ook in een sportspub kunnen doen schept een band.

    Daarna zou ik me aanmelden bij alles wat je kunt doen bij die Honk en Softbal vereninging die daar zit.
    Coachen, trainer, barman, begeleider, tereindienst in ruil voor gratis membership. Jep! dat zou ik doen.

    Schatje welterusten
    XXX

  • 10 Februari 2014 - 22:59

    Youri Van Der Poel:

    Haha het begint inderdaad te stinken! Hahahaha.
    Goede Suggesties! Tijd voor wat actie!

    Welterusten! xxx

  • 11 Februari 2014 - 15:36

    Dialyse Netten:

    Gaat helemaal goed komen daar met jou,veel succes daar in Engeland xxxx

  • 11 Februari 2014 - 20:35

    Youri Van Der Poel:

    Komt hopelijk goed ja! Dankjewel Dilyne!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Mijn naam is Youri, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Made (Noord-Brabant), Nederland. Op dit moment studeer ik Manager Havenlogistiek aan het Scheepvaart en Transport College in Rotterdam en heb ik mijn stage van 6 maanden in het mooie Engeland, Preston Brook bij Mammoet Ferry Transport achter de rug. Na deze stage hoop ik volgend jaar nog een mooi dagboek bij te kunnen houden voor een stage in een geheel ander deel van de wereld, maar meer updates daarover zijn natuurlijk te vinden op mijn page! Houd hem dus gewoon gezellig in de gaten en kijk hoe mijn leventje de komende paar maanden al zal veranderen door mijn stage in Engeland!

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 15736

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship Mammoet Ferry Transport (UK) B.V.

Landen bezocht: